Nya köksgardiner

Istället för att skriva en hel roman väljer jag att göra flerna inlägg med början av det äldsta. :O)

Vi börjar alltså med onsdagen den 21/6. Fick för mig att nu skulle jag sy gardinerna av tyget jag köpte för över en månad sedan. Allt som kunde krånga krånglade, jag var inte nådig att tass med den förmiddagen vill jag lova. Felicia fick order om att inte pipa, annars skulle hon åka ut!
Gjorde paus för att äta lite lunch med barnen och åter upptog sömnaden efter disken. Fick efter mycket om och men ihop kappan. Då hade jag glömt kolla höjden! Det var bara till att sprätta än en gång! Till slut blev dom så äntligen klara. Tog mig an rullgardinen, den tog ca 30 min att sy! Tänk om jag ändå hade börjat med den.

Om hon som var med mig och köpte tyget hade ringt hade jag bett henne dra ditt pepparn växer!

Nu så här i efterhand är jag väldigt nöjd med dom. :O)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback