SOL!!

Smög in för att hämta Ludvigs ryggsäck, han skulle ju på utflykt med dagis idag. Var visst inte tillräckligt tyst för han vaknade. Han var med på noterna direkt denna morgon, steg upp med fart. Tog sig en dusch med Fredrik på först. Blev lite ledsen efter duschen, ville av någon anledning torkas med min handduk. Det är just inte så lämligt just nu. Det blev bra när jag hämtade honom. Han åt en brak frukost. En tallrik fil med lite jordgubbar i, en smörgår och ett glas juice. Felicia var lite mer lipig, fy sjutton när hon är så.

Vi kom iväg till dagis till slut. Felicia lämnade över kortet till en av fröknarna som vi träffade på parkeringen, sammtidigt passade hon på att fråga om hon fick stanna när Ludvig var på utflykt. :O) Det är så skönt att hon vill vara på dagis igen!
84340-28
Jag bar in blommorna till köket, personalen fick kortet gemensamt och varsin liten blomma.

Taxibussen kom när vi gick ut, det var en spänd Ludvig som gick där med sin ryggsäck. När taxin åkte så åkte jag också, mot Borås och Snö smyckerna!!

Hamnade bakom en gubbjävel som körde 65 km där det var 70 km och 80 km när det var 90 km!! Fattade han inte att jag hade ont om tid!!!

Kom fram till slut i alla fall med humöret i behåll :O)

Daniel följde med mig ner till den andra butiken, det var hanns fel att det blev så många smycken. Det höll på att bli en klocka också en Burberry eller hur det nu stavas, den är såå läcker i alla fall. Får fota mina nya fina halsband, armband och örhängen imorgon. När vi kom tillbaka till den andra butiken så fick jag prova en apsnygg Omega!! Den kostade "bara" 60.000 kr med brilljanter i ringen ;O).

Styrde kosan mot Jönköping 12.40 efter ett lunch besök på Mc Donals. Kom fram vid 12.50 och så mötte jag taxin, var bara såå tvungen att springa på toa först. Ludvig kom och berättade utanför toan, söta lilla han.

När vi kom hem bytte Felicia om till lite svalare kläder och jag fick byta på Ludvig också. Kopplade in vattenslagen till slip ´n sliden, tog vatten från garaget så det var lite ljummet.

84340-3284340-31

Passade på att städa ur poolen också ordentligt inna jag fyllde den. Vi var ute hela eftermiddagen.
Jag gick in och lagade middag vid 16.45, fiskbullar i dillsås  hade Felicias beställt.

Kommentarer
Postat av: ninaerica

Så härliga foton! Det bara lyser sommar om dem! :)

2006-06-30 @ 09:47:00
Postat av: Lindzi

Härliga bilder och du din lyllos har ju jordgubben du! Underbart kort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback