Ajöss!

Det har vår dator sagt nu! I torsdags kväll när jag bara satt vid datorn så startade den om, och den höll den på att starta om jag vet inte hur många gånger. Den bläddrade runt, och runt  på skärmen.

Här i huset har det varit fullt upp ändå vill jag lova. I onsdags natt körde jag och jagade en buss genom Bankeryd, han visste inte riktigt vad han skulle busschaffören, på  bussen var min lillebror.

I torsdags så var lillebror hos optikern kl 12, 13.10 gjorde jag mina naglar och kl 15 klippte han sig. Vi lyckades klämma in lite pissa (som Ludvig säger) också.

I går så blev det A6 på eftermiddagen. På förmiddagen så var barnen ute och åkte pulka på trappan till stigen, tog nog 100 kort, så något ska nog bli bra. Efter maten åkte vi upp till A6, Henrik skulle köpa ett underställ, jag skulle köpa sprit åt Fredrik, present åt Karin och så skulle vi köpa bilstol åt Ludvig. Ludvig stackarn får inte plats i SAABen längre med benen, sen så går det inte och stänga bältet denna årstiden. Dom hade en stol för 995:-, så jag köpte två! Det är bara en tidsfråga innan han blir för stor för Volvon också.

På kvällen dök Henriks famlij upp (som Felicia sa)! Hela sällskapet åt gäddburgare ihop innan barnen gick och lade sig.  Karin fick sin älskade morotskaka som honhade beställt av mig.

Imorse så var Felicia inte så lite otålig, Karin fyllde ju år!!! Till slut så fick hon så äntligen sjunga för Karin, jag sjöng med jag också. :O) Hon fick ett presentkort på Lindex, bodybutter och body lotion från Apoteket. Av Felicia fick hon en peng, 1 kr. Karin hade önskat sig pengar nämligen.  Vid 10.15 åkte vi iväg än en gång till A6! Tänkte inte på att det var röd dag idag så dom öppnade ju inte förrens 11, men IKEA kan man ju alltid gå på. :O)
När vi kom hem från A6 så var det middag, rengbågsforell! Till efterrätt var det tårta, Karin fyllde ju år och Henrik och Ludvig hade ju fyllt år.
Familjen åkte hem vid 17, så dom blev det lugnt i huset igen.

Så hör ni inte av mig så vet ni nu varför, hårddisken är kaputt! Fredrik har beställt en ny, hoppas den kommer snabbt. Sitter och skriver på Henriks bärbara dator.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, du.... datorer som säger adjö är inte skoj. Det gjorde min för 2 veckor sen. Fick sätta mig i bilen och köpa en ny. Inte riktigt i budgeten typ... men jag är grymt nöjd med min nya fina lilla HP med 19" platt widescreenskärm...

Postat av: Tinafina

ja se dessa datorer...de skall bara funka!!
Hoppas att ni får fixat en ny snart! Vill ju se dina fina alster du skapar!
Kram Tina

2006-11-05 @ 21:57:21
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Mikalalida

Perfect work!

2009-04-08 @ 10:29:46
URL: http://mikalalida.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback