Äntligen!!

Nu har det äntligen vänt häri sjukstugan!
Barnen sov hela natten, inga monster i rummet, ingen som skulle dricka mitt i natten.

Jag halvslumrade fram till 8, Ludvig vakande strax där på. Felicia den sömntutan sov till 8.30. Vi åt frukost alla 3 :O).
Ludvig var ute en stund, sen frös han. Felicia Låg i sängen och lyssnade på skivor. Strax innan maten fick dom titta färdigt filmen som dom tittade på igår.
Vi åt spagetti och skinsås till lunch. Creme fraiche, rökt strimmlad skinka, dill, salt och peppar. Barn åt upp det dom fick. Sen ville dom titta på mer film, det fick dom.

Jag fick ett samtal från
fotolabbet. Dom undrade lite över mina foton, det var en vit kant runt. Jag hade förminskat några av foton, det var ju inte så lätt för dom att veta. Bra att dom ringde. Jag ska få mina bilder imorgon sa han. :O)

Har kollat en del på Scrappiz idag. Där var en ny utmaing för 52 Scrapbooking Callenges, en utmanig som passade mig som hand i hansken. Hade just fyra foton till en layout, en sida i alla fall. :O)
Gick ner och pulade lite med den. Fick sällskap av barnen ett tag.

Vi åt kräm och smörgås till kvällsmat. Bompa kl 18 som vanligt. Fredrik ringde och sa att han skulle bli sen, det har han varit varje kväll denna veckan stackarn.

Ludvig somnade fort efter att ha tittat i en leksakskatalog, Felicia pluttan ligger vaken än nu kl 19.58.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback