Regn!

Här öser regnet ner och har väl gjort det mer eller minder hela dagen så här långt.
Felicia lade en riktig spya igår eftermiddag, är piggare idag, har inte gjort det stora än idag. Ludvig däremot är jättelös i magen. Själv äter jag vitpepparkorn och Fredrik dricker whisky.

Sitter med mitt DT paket från
ScrapAddicted. Det går väl så där, ingen koncentration känner jag. Har ett månadspaket från Pappersbiten också. Dessa paket vollar mig bekymmer för det har papper från samma företag, inte alla men några. Med andra ord en DT:s värsta mardröm!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, regn!

Postat av: elisabethp

Har du problem med för många papper så kan jag ta över några...;-)

2006-10-20 @ 17:30:37
Postat av: ÅsaF

Åååå så nyfiken jag blir på vad du hittar på Anna!! Hoppas barnen snart är friska igen och att du och F klarar er undan! Kram Åsa

2006-10-20 @ 20:13:20
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Annika E

Hoppas ni slipper magsjukan du och mannen! Scrappa lugnt! Kramis!

2006-10-21 @ 09:11:35
URL: http://www.mammelooni.blogspot.com
Postat av: Sanna - liljan_

Ska bli roligt att se dina skapelser!!!
Snart ses vi, se nu till att inte bli magsjuk du också!
kramis

2006-10-22 @ 10:31:03
URL: http://sannagregersdotter.blogg.se
Postat av: MarieG

Hej Anna!
Usch så tråkigt med magsjuka...
Jag o Johanna är själva hemma i helgen. Hon sover o jag scrappar (ingen som klagar på oss)!
Vi ses snart!!! Se nu till o håll dig frisk!

2006-10-22 @ 11:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback