Scrappening del 4

Alltså nu är det på hög tid att börja pcka inför träffen i helgen. Ska bara sölja ur särgen ur håret så sätter jag igång med det.

Ska stämpla upp lite motiv som jag kan förglägga om jag nu inte känner för att scrappa, men eftersom jag är första brandvakt ute i köket ;O) lär jag får gott om tid till att scrappa. :O))

Barnen är på spökfest på dagis så jag är alldeles ensam hemma. Ludvig har shorts och t-shirt på sig idag. För jag säger bara så här vem ge på sig en 3 åring i trots frivilligt med kläder?? Inte jag och inte Fredrik. Ludvig får helt enkelt frysa! Nej då! Han fick  med sig en långärmad tröja och byxor har han på dagis. *fniss*.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
10.32

Pissråtta också!! Har tänkt ut det så smart med packningen, men det sket sig rejält!! Har stora 13x13 lådor från Karen Foster med kanppar, rub-ons, chipboard mm. Hade tänkt mig att det bara skulle vara till att lyfta ner dom i väskan, men väskan var för liten *chock*! Har ju ändå Fiskars väskan!! Så nu får jag sitta och plocka ut vad jag ska ha med mig i alla fall. :O(

---------------------------------------------------------------------------------------------------
11.54

Blommor
Knappar
Chipboard
Rub-ons
Dekorationer
Skissböckerna
Annat bra och ha typ glue dots, 3D lack, fotofix

Så långt har jag kommit i packningen

---------------------------------------------------------------------------------------------------

14.43

Har varit och hämtat barnen på dagis, varit på Netto och köpt ögonskugga och varit på banken. Just för tillfället har jag avslutat söndertagningen av 24 skuggor, har skjutit skuggor högt och lågt över skrivbordet, golvet och mina kläder.

Har läst om
Saras smarta föravaring av distresser. Nu återstår det bara att se hur jag ska få bort klutten i botten på varje hål. Kanske ska chansa på att dom håller i helgen utan att reagera något kemiskt?

---------------------------------------------------------------------------------------------------

21.27

Efter ett långt uppehåll i packningen satte jag lite fart igen :O)

QK
Alfabeten
Shapes
Akrylfärg, tog inte så många, mitt hopp står till Lina ;O)
Fluidsar
Foton
Magnetisarna
Syskrinet
Lite papper, tror jag ska köpa på mässan orkar inte släpa med mig

Får fortsätta imorgon för nu är det bränna vad som bännas kan i datorn som gäller, den håller nämligen på att ge upp sitt liv här på vårt skrivbord. Fredrik satt och betalade räkningar när något tydligen hände. Kanske blev den rädd för summorna som har med trädgården att göra. ;O) Håller på att bränna mina foton, dom är viktigast.

Så hör ni inte av mig på ett tag är det för att datorn har vandrat sin väg från oss.

Kommentarer
Postat av: elisabethp

Snart ses vi!! Jag kan hålla dej sällskap ute i köket om du vill!;-) Vill gärna se när du färglägger också,för jag är så dålig på det. Vad kul det ska bli i helgen! Idag ska jag o Malin handla allt,mat,godis,dricka o kaffe!!

Postat av: emelie

packar du lätt eller? det var en liten lista. trodde fiskarsväska rymde _mycket_ ;-) vi ses!

2006-10-26 @ 12:22:16
URL: http://emeliesscrap.blogg.se/
Postat av: Karin B

Jag är sååå avis på er som ska på scrappening!!!

2006-10-26 @ 13:25:46
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Malin

packa packa packa... ojoj - du jobbar på bra Anna! Ska bli så kul att ses till helgen, kör försiktigt! *kram*

2006-10-26 @ 17:17:14
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Lina

jaha, nu ser jag vad som ska med på min lista *fniss*
Klart att akrylen kommer med vännen :)

2006-10-26 @ 22:17:59
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Sara

För setn kanske - men chansa inte, det gick snabbt!!

2006-10-29 @ 13:37:13
URL: http://sarasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback