Ludvig 3 år

Tänk att min lilla bebis är 3 år idag, jag kan inte fatta det. Vi skulle haft släkt kalas idag men fick ställa in det för Ludvig är förkyld.

Ludvig vaknade först, han hade kissat igenom blöjan. Hade fullt schå att få in honom i badrummet utan att kan skulle se brickan som stod i köket. In gick bra, men på vägen ut så såg han den. -Mina paket? frågade han -Nä pappas fick han till svar, vilket han nöjde sig med.
Så nu gick jag upp för att väcka Felicia, så gjorde vi iordning brickan och så gick vi in i sovrummet och sjöng för honom.

84340-167
Åhh så förväntansfull han är

84340-166
Öppna paket är kul

84340-163
En egen klocka!

84340-162
Åhhh ett piratskepp!!

Anders och far var och lämnade Henrik i Leksand på lördagen, så sent på kvällen kom dom till oss. Gissa om Ludvig blev glad när morfar kom upp för trappan.
84340-160
Födelsedagståget ska ju vara med vid frukosten också.

84340-158
Denna fick han av mormor och morfar.

84340-168
Tårtan brukar ju mormor baka, men nu när hon inte var med fick jag köpa en. Det blev en blåbärsprinsess.

Ludvig fick mer paket om inte är med på några av dessa foton. Skulle tror att han var väldigt nöjd med sin dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback