Glömt att berätta!

I fredags förmiddags styrde jag kosan mot Alingsås med en liten omväg om landet där farmor skulle ta hand om sina barnbarn. Sanna har ju öppnar upp en live butik i helgen.

Kan ni fatta att i lördags var det lika hysteriskt som det brukar vara på lördags på mässorna vi alla springer på!! Det var lååång kö till kassan och alla väntade så tålmodigt på sin tur. :O)

På söndagen var det precis som på mässorna, lugnt med lite folk då och då. :O) det var så kul att få vara med om denna invgning av Pappersbiten!

Kommentarer
Postat av: Malin

åhhh vad typiskt att jag missade detta... med lite planering hade jag ju kunnat komma dit.. *kram*

Postat av: Camilla

Åå vad
kul att det gick så bra!! Önskar att jag kunde varit med!
Kram,
Camilla

2007-08-14 @ 11:45:44
URL: http://camilla-camomills.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback