Lycklig men trött

Borta bra men hemma är ändå bäst.

Har nu börjat landa efter en underbar helg i Stockholm hos min kära vän
Helene. Åkte upp redan i torsdags kväll till henne. Sanna min vän kom på fredags förmiddagen. Åsa badanka var också med. Helenes vän Eliza körde oss alla till Papprika. Där mötte karin upp oss med lilla donnan. Efter Papprika åkte vi till Farsta centrum, där åt vi innan vi sa Hej då! till Karin. Nu åkte vi in till Skapa för att shoppa lite. Sen åkte vi hem till Helene och bara tjötade kvällen lång. På lördagen scrappades det hela natten lång, kom i säng vid 02. Fick lite gjort på söndagen innan vi skulle åka hem. Fick gjot hela 10 layouter, har text och finlir kvar på dom. 
Vårt tåg gick hem vid 16.45. Min vän Erik hämtade mig på stationen i Bankeryd.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej vännen!
Spanar in o ser hur du har det i din bloggvärld!
Det var verkligen superkul att ses igen, och att scrappa :)

många kramar /Karin

Postat av: Lina

Låter ju som en kanonhelg! Ser framemot att få dina layouter!
kram

2007-02-06 @ 09:02:02
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Kristina

Låter som en härlig helg. Så kul att träffas och ha det mysigt, pyssla och äta gott.
Ska bli spännande att se alla dina alster.
Kram

2007-02-06 @ 15:38:41
URL: http://kristinaalritzson.blogg.se
Postat av: Tinafina

Åh, vilken rolig helg du har haft! Hm...aldrig funderat på att byta namn till RACERSCRAPPARE?!..hihi..
Vill se dina alster!
Kram Tina

2007-02-06 @ 22:15:43
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback