Roligt test!

Hittade detta roliga test inne hos Helene.

Är ju utbildad undersköterska i grunden, jobbade många sommarlov på långvården innan jag började plugga till fritidspedagog.
Psykolog får man banne mig vara när man jobbar i skolans värld, lika så terapeut, även personlig assisent passar in på mitt yrke. Ibland undrar jag vad jag utbildade mig till egentligen.

Vård & Känsla (800-1000 p)

Du ser till livets villkor och är en vårdande person. Du bryr dig om andra och vill att ditt jobb skall vara meningsfullt. Du skulle trivas lika bra i jobbet som agronom som barnskötare. Vad du väljer har att göra med hur lång tid du är beredd att studera.
Andra yrken där du troligen skulle komma till din rätt är:
Förskollärare
Barnmorska
Zoolog
Djurskötare
Psykolog
Terapeut
Socionom
Sjukgymnast
Personlig assistent
Dietist
Trädgårdsarbetare
Veterinär
Präst
Diakon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback