Sista julaftonslayouten för 2007!

Nu så är fjärde och sista julaftonslayouten avklarad för 2007!

Det är Ludvigs layout från när vi firade jul hos mormor & morfar.

84340-393
Material jag har använt:
Papper:
Corduroy ~ Dark Olive, Dark Burgundy & Brilliant White
                Chatterbox: Gingerbread House ~ Holiday Ornaments, Gingerbread Stripe & Holly Stripe
Ink: Fluid Chalk ~ Chestnut Roan
Rub-ons: Li´l Davis ~ Glitter Brownie
Tacks: Chatterbox ~ Scarlet flower
QK: Rev-0004 Oval nameplate
                0318 Present mini
                0011 Race car

Papper, ink och rub-ons finner du hos Pappersbiten.

Skisser hittade på Papir Gleder

Kommentarer
Postat av: tanja

Jättefin LO Anna! Jag blev så paff när LO'n var grön men så mindes jag ju att det var ju inte förrän runt nyår snön kom.

Kram

2007-02-14 @ 04:23:54
Postat av: Marie

Så härlig LO! Gillar verkligen hur du satte fotona på den högra sidan.

Postat av: AnnaB

Så himla mycket fint i din blogg! Jag har visst intee tittat in på ett tag, men hittar desto mer fint att titta på nu! Gillade bland annat "fika i solen" himla mycket. Och den här gröna jul-LOn är jättemysig.

2007-02-15 @ 09:00:26
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback