DT papper. Bättre sent än aldrig.

I oktober fick vi ett paket med papper från Jane. Den första layouten gick fort att göra, sen har dom andra papperna legat och gäckat mig i mappvagnen.
Så i onsdags kväll fick jag fart på scrappfingrarna och gjorde en layout med papperna!

84340-374

Materialet jag har använt är:
Papper: Bazzill mono Grå ~ Raven
                            mono Blå ~ Stonewash
               Sassafrass Lass: Playtime ~ Gas Guzzlers
                                                                 ~ Wilikers
                                               : Daydream ~ Lip Smackers
Akryl: MM ~ Spotlight
QK: Abigail Grand
Ink: Fluid Chalk ~ Charcoal
Stämpel: Technique Tursday ~ A day to remember

Det är en skiss som jag fann på ScrapRooms forum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback