Ännu mer Teneriffa!!

Någon mer än jag som har börjat tröttna på mina Teneriffa layouter? Jag har väl en 5-6 kvar att göra skulle jag tror, men sen är jag klar. Och när jag är klar kommer jag vara stolt över mig själv. :O)

Här är det sammlade foton från baden i poolarna. Är nöjd med upplägget men inte med min skärmaskin, den skär ju inte rakt för fem öre!!  Har beställt en mega punch från
Stämpelgården.

Även lilla mamman är med på två av alla 28 foton. :O)

image575
Matreial jag har använt:
Papper: Bazzill Smoothie Breeze ~ Caribbean
                                                            ~ Ocean
                                               Swirl ~ Coconut
               Scenic Route: Laurel ~ Lockwood Lane (baksidan)
Stämplar: Fancy Pants ~ Pollen Dust
Blommor: Ki Memories: Heartfelt ~ Surprise
Bling: Heidi Swapp borders ~ Clementine
           K & Company~ Neopolitan
Rub-ons: American Crafs: minimarkers ~ Jack Jr vit
Ink: Clearsnap ~ Lagoon
Penna: Zig writer ~ Baby blue
Övrigt: EK Success hörnrundare
             3-D kuddar
Papper, blingoch  ink finner du hos Pappersbiten.

Layouten är inte så sned irl.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Trött på dina LO´s blir jag inte. Du är så duktig på att få till det snyggt med så många bilder. Jätteläcker tycker jag att din dubbel med poolbilder är.

Postat av: Helenehalmsjo

wow... du är helt grym på att ha många foton på dina lo:s .. Och underbart snyggt blir det med :)
Kram Helené

2007-06-17 @ 19:27:14
URL: http://helenehalmsjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback