Blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av busiga Åsa!

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ?tagna? ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit ?tagna? och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Här kommer 6  fakta om mig, eller hur många jag nu kommer på...

1. Jag hade en komipis i magen när jag befann mig där, med andra ord så har jag en tvilling. Jag har en tvillingbror som heter Anders. Anders har frågat en gång när jag fyller år, då trodde alla han skämtade, men det gjorde han inte. hihihi

2. Jag är en salig röra av olika nationaliteter. Min mor är helsvensk, min far är halvdansk och halvttaliensk. Min farfar var från Köpenhamn och farmor från Savona i Italien.

3. Kör jag fort på en kringel-i-krokig väg blir jag åksjuk.

4. Har hoppat två tandemhopp i fallskärm. Andra hoppet var helt klart läskigast eftersom jag visste vad som skulle ske i luften.

5. På gymnasiet fick jag frågan om jag ville ha hemspråksundervisning, i vad då undrar jag?? Danska, kan inte många ord. Italienska, farmor lärde mig bara några få ord.

6.Älskar papper, så till den milda grad att jag vill ha alla Bazzills pappersserier! I mono och trio har jag alla färgerna av dom jag har hemma. Har insett att jag kommer aldrig använda Violet mm tex har ändå några papper hemma, man vet ju aldrig dom kan komma att behövas.

Ni som känner för att bli utmanad får gärna svara på denna utmaning!

Sommarkramen Anna

Kommentarer
Postat av: Steffenlinnea

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback