Mer från helgen

Jag erkänner att jag tycker det är tråkigt att scanna in layouter.

Här kommer ännu en layout från vår resa till Tenriffa. Jag börjar se ett slut på fotona där ifrån *pust*

image572
Material jag har använt:
Papper: Bazzill Smoothie Breeze trio ~ Tropical Breeze
                Criss criss Lily White trio ~ Lily White
                Orange Peel ~ Cantaloupe
                Crate: Baby Bee ~ Pollen
                                               ~ Little One
Ink: Clearsnap~ Dark Brown
                          ~ Chestnut Roan
Stämplar:
Autumn Leaves ~ Stiched Journaling
Brads: Around the Block ~ Bugzie
QK: Metro Classic & Skinnimini

Du finner allt material hos ScrapAddicted.

Kommentarer
Postat av: eldh

Åh vad du har scrappat! Superfina LOer som vanligt! Ha en skön helg! // Elin

Postat av: Lina

den här blev så himla snygg! gillar verkligen upplägget med fotona

2007-06-16 @ 14:01:55
URL: http://ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback