Simskoleavslutning

Mer från helgen, visserligen när alla hade åkte hem. :O))
Man måste varierar sig lite med layouterna och inte bara göra semesterlayouter, det blir tråkigt i längden. :O)

Här är en layout från Ludvigs simskoleavslutning. Jag har jobbat med dom underbara papperna från Elsie från Ki Memories. Tror man blir lite mer "galen" i sin scrapping när man jobbar med hennes papper, eller i alla fall blir jag det. Det var
Malena som sa det efter att ha gjort ett par underbara layouter med Elsies papper.

image573
Material jag har använt:
Papper: Bazzill Kraft
               Elsie: Toby ~ Global
                                    ~ Cultur
                                    ~ Carry On
                                    ~ Cloudy day
                           Roxie ~ Telephone
Band: Från Pappersbitens majpaket 2007, det röda
            Det bruna är även det från Pappersbiten
Stämplar: Ki Memories ~ Curly
                   Fancy Pants ~Pollen Dust
Dyna: All my memories ~ Chocolate
Penna: American Crafts ~ Precision pen Brun 03

Du finns dom flesta av papperna hos Pappersbiten.

Kommentarer
Postat av: Lindzi

Vad mycket nytt fint jag har missat här. Inspirerande dubblar!!

Postat av: JennyS

Vad mycket du gjort! Dina dubblar är helt enkelt fööör snygga. Och vad gäller Elsie papprena så håller jag med... jag håller på med en layout och den blev totalt urflippad.
Kram

2007-06-17 @ 12:01:19
URL: http://jennysandberg.blogg.se
Postat av: Ellinor

Härliga dubbel Layouter du gjort på sistone :) Blir så sugen på Elsie papper!
Det här med fotandet - jag fotar oftast vid fönstret, där har jag vita fönsterbrädor, annars brukar jag lägga vitt papper under och bakom mina frukter eller vad det nu jag fotar, funkar bra :)

2007-06-17 @ 18:30:02
URL: http://ellisonscrap.blogspot.com/
Postat av: Lokemelissa

God bless you

2009-09-11 @ 12:08:46
URL: http://lokemelissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback