Bloggutmaning på ScrapAddicted!

Ni har väl inte missat ScrapAddicteds bloggutmaning som jag håller i?!

Jag blir alltid så inspirerad när jag ser vissa annonser eller första uppslaget i en tidning.  Min annons är ingen annons utan första sidan i en mattidning som jag prenumererar på. Det blir en wow upplevelse varje gång jag bläddrar i tidningen eller i andra tidningar. Tidningar och annonser är ju skapade för att fånga dina ögon, dom är smakfullt uppbyggda för att fånga blicken.
Man kan inspireras olika av en annons, det kan vara färgerna i den, temat på den eller upplägget i den. För min del blir det oftast upplägget. 

Maila ditt alster till : [email protected] senast 10 april.  
Tänk på att bilden ska vara i jpg och inte vara större än 400 x 400 pixlar. 

Det blir ett pris som vanligt men vi återkommer med vad det består av.   
Juryn består av Jane och DT-tjejerna. 

Scrappa lugnt och Lycka till!  Kramen Anna
Här är tidningssidan: 

86205-528


Här är min tolkning
image466

Material jag har använt:
Papper: Bazzill Corduroy ~ Brilliant White
                                             ~ Dark & Light Sky
               Bazzill Silver
               Chatterbox: Igloo ~ Snow Balls
                                               ~ Igloo Blossoms
                                               ~ Light Snowflakes
                                               ~ Blizzard Florals
Ink: Color Box ~ Chestnut Roan & Dark Brown
Stämpel: Front werks ~ Notepad
Punchisar: Creatime 2 storlekar, cirklar
Brads: Lasting Impressions ~ Silver
Penna: zig Writer ~ Chocolate
              Gelly Roll ~ Vit
QK: Paige Classic
        0598 ~ Hockey stick & puck
        0599 ~ Ice skate


Kommentarer
Postat av: Fia

Så himla fin! Du är så duktig på dubbla! Den ska jag nog också försöka mig på!

Postat av: Lina

sicken snygg annons! o kanonsnygg LO!
vore skoj att ses snart!? Ska du på Göteborgsmässan?
Stichar inte snett... Det blir bara så, vet inte varför, kan ingenting om sånt där :)
kram vännen!

2007-03-20 @ 21:15:00
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: Lina

sicken snygg annons! o kanonsnygg LO!
vore skoj att ses snart!? Ska du på Göteborgsmässan?
Stichar inte snett... Det blir bara så, vet inte varför, kan ingenting om sånt där :)
kram vännen!

2007-03-20 @ 21:15:00
URL: http://www.ltannerfalk.blogg.se
Postat av: elisabethp

hm..kanske man skulle vara med o tävla? Du kommer väl till göteborg på mässan? Hade du sko-mallen?Har du min mail?Tusen frågor..
kram så länge

2007-03-20 @ 22:27:39
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: Annika Knober

Jag som är så hungrig - vilken läcker annons! Blir sugen på både mat och scrapp!

2007-03-21 @ 23:14:28
Postat av: Tinafina

Åh, vilka fina layouter du har skapat!!!
Hm...kanske oxå ska anta utmaningen!
Kram Tina

2007-03-22 @ 17:43:26
Postat av: Malin H

Kul utmaning! Ska vara en Anna till det!! Du är så grymt duktig på det där med många kort.....
kram

2007-03-23 @ 08:40:38
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: M i n d i

Jätte snyggt... verkligen. :)

kram
M I N D I

2007-03-23 @ 10:30:49
URL: http://mindidagar.blogspot.com/
Postat av: Millanl

WOW! Sån snygg LO!
Bloggutmaningen hade jag missat, ska se om jag får ihop något till den.
Kram!

2007-03-25 @ 17:50:43
URL: http://millans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback