Felåt!!

Jag har ju glömt att tacka för 3 helt underbara kort som jag fick i samband med min födelsedag. Dom är inte slängda eller bort glömda!!

Jag har tittat många gånger på dom ska ni veta.

Detta fina har
Lina gjort!!
84340-396

Det här läckra kortet kommer från Åsa!
84340-395

Och det här har gulliga Anna gjort! Anna är sååå duktig på att göra kort. Nu får bebis snart komma så vi får njuta av dina layoter och kort igen. :O))
84340-394

TACK än en gång för dom fina korten, jag är såååå glad för dom ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

:-) :-) :-) Roligt att det kom fram! Kramis!

Postat av: Jepperuth

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2009-03-26 @ 09:28:19
URL: http://jepperuth.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback