ScrapliftCup 2007 Papir Gleder omgång 3

Jag jobbar på med mina scraplifter på Papir Gleders forum.

Denna gången valde jag en layout av Lene Solhaug att lifta.

84340-398

Min lift blev så här.
Har scrappat Felicias terminsavslutning i kyrkan, hon går i en 5-års grupp där.
84340-397

Material jag har använt:
Papper: Bazzill Criss Cross trio Lily White ~ Lily White
Basic Grey: Pheobe ~ Angel Island
~ The Presidio
~Japanese Tea garden
~Sausalito
~ Soma
Bazzill mini Scalloped ~Rose
Akryl: MM ~ Spotlight
Ink: Color Box ~ Chestnut Roan & Dark Brown
QK: Abigail grand
Vixen Classic
REV-0024 & -0026 Flourish
Stämplar: Autumn Leaves ~ Flourshes v. 2
Pennor:Zig Millenium 005 ~ Black
Zig Writer ~ Chocolate

Layouten är gjord för ScrapAddicted

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillade verkligen LOn du fick till.
Det var fint med det gröna mot den röda tröjan.

2007-03-07 @ 20:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback