Skapat för Pappersbiten, den första från Marseille

Eftersom alla foton försvann någonstans i datorn när jag skulle ladda upp dom i bloggen, så får jag helt enkelt börja scrappa mina foton från vår resa till Marseille i februari.

Den första layouten är om vår första måltid i staden. Trötta och hungriga checkade vi in på hotellet, vi hade varit uppe sedan 02.15. Jag bytte snabbt om till caprijeans och gympadojor.
Restaurangen vi valde blev vald av en enkel anledning, solen!! Vi åt god mat, vissa av oss och det dracks Rosévin innan vi gick vidare för att utforska staden.

84340-465
Material jag har använt:
Papper:
Bazzill mono Brun ~ Pinecone
               Bazzill Vit
               Basic Grey: Blush ~ Boyfriend & Tease
Ink: Color Box ~ Chestnut Roan, Alabaster & Dark Brown
Rub-ons: American Crafts ~ Jack & Jack JR vit
Stämplar: Ki Memories clear ~ To do list
                   MM magnetic ~ Evolution
                  Autumn Leaves ~ Swirls
Dekorationer: Knappar: Doodlebug ~Swimming Pool & Dress it up~ large Brown
                          Floss: Karen Foster ~ vit
                          Flat Chips: MM ~ Brites
QK: Metro Skinnimini
        Ginger 
        Blossom mini
        Vixen Classic

Ska byta ut det svartvita foto som är på vänster sidan. Skulle kolla en sak när jag laddade upp foton för framkallning, glömde ändra tillbaka till färgfoto.

Hittat skissen på nätet.

Kommentarer
Postat av: SannaM

Wow den var superläcker! Papprena och färgerna passar sketabra!
Kram SAnna

Postat av: ÅsaF

Supersnygg!!! Klockren färgmatchning och så mysiga foton! :-) Kram Åsa

2007-03-20 @ 12:19:35
URL: http://asaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback