Imponerad av mig själv!!

igår satte jag mig för att göra lite kort, 2 födelsedagskort och 2 mors dags. Och för att göra det enkelt för mig gjorde jag mors dags korten lika dana. :O)

Det ena födelsedags kortet är inte riktigt klart, trodde jag hade en sämpel hemma, men det hade jag inte.

     

Ludvig är bjuden på barnkalas nästa vecka så då bidde det detta kort. Jag har kika på Lindas urfina kort när jag har jobbat. Har verkligen noll fantasi när det kommer till kort.

Sjörövarkortet är det som har tagit längst tid att göra. Började med att spraya walnut ink på två papper och så blötte jag dom och sprayade igen, det ena skrynkalde jag ihop. Sen skulle dom torka. Ritade en skattkarta på bakgrundspappret, det var lite kul. :O) Nu ska vi bara hitta en passande present.

Mödrarna kort gick smidigt att göra. Fick dock slänga ihop mors för far, broder och flickvän väntade på att få åka vidare hemåt till mor.

Alla stämplar är från Magnolia.

Är det bara jag och mina syskon i hela Sverige som säger mor och far till våra föräldrar??

Sen tycker jag inte om att det bara står Till min mamma, när det är mors dag brukar då jag och mina syskon gå ihop i fråga om morsdags present, även vid fars dag.

På tal om mors dag. I år hade pappan i huset kommit ihåg att köpa en present åt barnen till mamman i huset. Jag fick faktiskt 2! Ett par unisex solglasögon från Disel, dom kan jag inte ha, dom är lagom till Fredrik. :O) Och ett jättesnygg halsband från Miss Dee, vet inte om jag ska byta det eller inte.

Kommentarer
Postat av: Maria /miakajsa

Har också alltid sagt mor o far till min föräldrar och också reagerat över alla prylar som det bara står mamma o pappa på...

2007-05-27 @ 17:35:56
Postat av: Malin

Å vad kul, jag tror aldrig att jag sett kort från dig förut:) Jättefina, å å vad sugen jag blev på att göra ett skattjakts kort nu:) Perfekt till en liten kille som fyller år å till små tuffa pirat tjejer med för den delen!!
Hoppas ni hade en mysig mors dag!
Kram Malin

Postat av: Tinafina

Åh, vad mkt fina kort du har skapat! Borde oxå sätta mig och skapa lite, men har ingen inspiration alls... ;o( Lite fel årstid oxå för att sitta inne och pyssla...
kram Tina
ps..har varit gymnast som yngre ;o)

2007-05-29 @ 21:00:11
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html
Postat av: ÅsaF

Så jättefina kort Anna!! Kram Åsa

2007-05-29 @ 21:33:34
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: Malin H

Fina! Wow vilka mängder!!
Lycklig kille!!!Lycka till i presentjakten!
Kram kram

2007-05-29 @ 22:08:32
URL: http://malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback