Agadir dag 7

Agadir 31 oktober

Vaknade av att toaletten spolades, och den ska ni veta den låter så jäkla högt så man får hålla för öronen när man spolar. Det var Ludvig som var uppe, han hade ont i magen och bajsade löst. När han var klar somnade alla tre om.


Vaknade nästa gång av att någon gick förbi vår dörr vid 06.45, upp som ett skott (men ett tyst sådant) och på med kläder plocka ihop handdukar, tidningar och fredriks blåa tröja och ut till poolen för att ta platser till den sista dagen vid poolen. Det fanns bara 5 platser kvar på "vår" sida när jag kom och det var "våra" platser som var lediga.
   
Gick tillbaka till rummet och fann Felicia vaken. Vi lyckades smita iväg innan killarna vaknade.

Vårt frukostbort var upptaget så vi tog ett litet eftersom jag inte trodde killarna skulle komma. Felicia åt samma frukost som vanligt och jag också för den delen. Dom sov fortfarande när vi kom, de låg och sov i Ludvigs säng. De och för att äta frukost då gjorde vi oss klara för en dag vid poolen. Jag passade även på att fylla i pappret från Ving och utresepappret som flygplatsen vill ha.


På väg till poolen träffade barnen sin kompis Simon så de började leka med detsamma och har så gjort hela dagen. Jag och Fredrik har legat omväxlande på rygg och mage för att sola. Jag var med på vattengympan även idag.


Vi åt sandwich till lunch även idag. Fredrik åkte iväg till Souken och ett stort köpcentra på eftermiddagen för att köpa sprit och ett par gula tofflor åt sig. Vid 16.30 gick vi tillbaka till rummet för att dusch och börja packa. Vi fick nästan packen färdigpackat innan middagen ikväll.


Kvällens mat var en flopp. Vi åt på en sushi restaurang och barnen tyckte inte alls om det, inte vi vuxna heller något speciellt. Det var en blaskig tomatsoppa som förrätt, sen kom det små sushi bitar som smakade bläää, sen var det kyckling med ris som var ok och så var det kanelkokt päron till efterrätt.




Det var inget vid poolen idag heller när vi kom så vi gick direkt till rummet. Förde över bilderna från kameran och skulle kopiera dom till egna mappar när datorn sa ifrån om att diskutrymmet var minimalt!!! Rensade lite bland mina mappar och hoppades på det bästa. Gjorde lite kli på Felicia på ryggen och håret innan hon somnade. Fredrik gick iväg för att kolla lite på internet och vädret hemma.  Låg och läste en av Fredrik tidningar innan jag också knoppade in för natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback