Marocko och lite annat

Nu så har jag skrivit färdigt sista dagen och börjat lägga in foton i inläggen. Har gjort dag 1-3, får fortsätta imorgon eller något.

Vad har hänt sedan vi kom hem då?

Fredrik skulle jobba på fredagen så han gick upp som vanligt vid 7 och då vaknade Felicia också. Sen vid 8 kom städerskan, det var ju inte så mycket för henne att göra eftersom hon städade dagen efter vi hade åkte till Marocko. Vid 10 åkte jag och barnen iväg för att köpa ett par varmare skor till Felicia innan vinterskorna. När vi kom hem åt vi spagetti och köttfärssås, en packade jag lite åt barnen för de skulle sova hos farmor & farfar. När jag åkte och lämndade barnen mötte vi F som var på väg hem.hem igen och packa lite kläder till mig. Jag & F skulle nämligen ner till Vellinge på 40-års kalas, vi hade ju knappt hunnit hem. Vi kom fram vid 17.20 i Vellinge. Kl 18.15 gick vi till festen, kom i sängs vid 02. Sov till 9.30 och missade frukosten. Men var gjorde väl det, vi åt på ett fik i stället. Åkte in till Malmö och gick lite på stan. Köpte mig en kappa och en blus på Esprit. Vi åkte hem vid 14 och kom hem till f & f vid 16.45, så vi var borta i 24 timmar.

På söndagen åkte jag och barnen ner till min syster för hon fyllde år. Barnen tyckte det var kul att träffa kusinerna. Innan vi åkte var vi en sväng på IKEA för att handla åt mor, ja det blev massor åt mig också. Köpte bla 4 masker till barnen en katt, en hund, en kanin och en drake. Vi köre E4:an ner, fy bubblan vilken tråkig väg och längre var den också. vi åkte hem efter Bompa, barnen somnade ganska så fort.

Igår och idag har jag varit hemma med Ludvig, hans diarré har inte gått över än. Vi var och hämtade ett bajsprov igår och genomförde det igår kväll, hela familjen var med och tittade på. Idag var vi och lämnade provet. Och så har jag ringt till barn- & ungdomsmottagningen och pratat. vi kom fram till att testa att köra låglaktos kost på honom i 2 veckor och se om det hjälper, hemma får han ju alltid det. sen har barnen förjat på julklapparna till sina pedagoger. Kan inte skriva vad det är för jag vet att en av Ludvigs fröknar läser här ibland.

Har även försökt att köpa biljetter till Stockholm igen, men det gick inte än för det ska bytas tidtabell efter nyår. Så jag får vänta en vecka till!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Hejsan!
Va roligt att du såg artiklen :-)
Butiken ligger i Tenhutl och har följande öppettider:
Tis: 14-18
Ons Tors: 9.30-12.30
Lör: 10-13
Tel: 0730-68 80 57

Kom gärna förbi och kika!

Postat av: Camilla W

Du har förärats en You make me smile award. Se min blogg :-)

2007-11-07 @ 08:58:54
URL: http://camillasscrapblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback