Sjuka barn!

Usch och fy och blä för sjuka barn.

Felicia kom hem i fredags och var hes och lite hostig, pigg i övrigt. Var ute och lekte halva efterddagen och några timmar inne. När hon skulle gå och lägga sig hade hon nästan 39 temp.

På lördagen bedyrade hon sin friskhet för det var bandyskola, ingen feber och vi var på bandyskola och skridskoskola. Allt lugnt, ont i halsen när hon skulle sova.

Hostig och snuvig på söndagen, var ute och lekte och det var ok. På eftermiddagen försvann rösten och hostan blev värre. Så nu har hon varit hemma från skolan sedan i måndags. I måndags var hon hos farmor, igår var jag hemma och idag blir det farmor igen. Denna gången får hon sällskapa av Ludvig. igår kväll vaknade han och hade jätte ont i halsen, var hur ledsen som helst och feber.

Säger tack och lov för farmor!!

Lite julkortspyssel har det blivit, har flyttat upp mitt pysslande till köksbordet, det är svårt att göra julkort nere i minrövarkula städad som ostädad. :O) har gjort hälften av julkorten, är riktigt nöjd med dom. Har använt mig av
Linas skisser och tittat på Lindas kort och i Pysselmyrans blogg på hennes DT-tjejers kort, tack tjejer för inspirationen.

Fick hem ett underbart paket från Jane i måndags som jag ska sätta tänderna i kväll, är scrappsugen nu.

Har börjat köpa julklappar, är nästan klar med Ludvigs och ska köra Felicias idag. Mina syskonbarn är nästan klara. Sen är det något smått till syskon, föräldrar, svärföräldrar och svåger och svägerska. Några bara tips? :O)

Nu ska jag gör amig redo för att åka och lämna barnen hos sin farmor.

Kommentarer
Postat av: Malin

tips på julklappar? säger du som redan börjat!? HALLÅÅÅ!!!! det är du som ska ge OSS tips... *ler* kram på dig - hoppas barnen snart är friska igen...

Postat av: Monica

Tips- Gå på loppis, Erikshjälpen eller Frälsis och var miljömedveten och hitta personliga ting! :-) Vad duktig du är som gör julkorten själv. Vi skickar VistaPrintkort med barnen på.

2007-11-21 @ 20:46:58
URL: http://monnah.blogsome.com
Postat av: Tinafina

Håller med dig att det är jobbigt när barnen är sjuka. Skulle ha jobbat idag, men lillskrottan har feber och är jättegnällig. Just nu har hon somnat på soffan.
Är oxå snart klar med julklapparna. Tänk vad skönt du o jag kommer att ha det i december när vi har avklarat den saken!!!
Många kramar från Tina

2007-11-22 @ 08:59:18
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html
Postat av: Karin B

Hoppas dom blir friska snart!

2007-11-22 @ 15:51:09
URL: http://blogg.brandin.info
Postat av: Lina T

har kommit halvvägs med mina julklappar men kommer inte på något jätteskoj till Elias. Har du något förslag? Vad har du hittat på till L?
kram!

2007-11-22 @ 22:11:30
URL: http://ltannerfalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback