Vattkoppor, ont öra, färdiga julkort och duktig fru

Puddingens koppor verkar inte bli fler nu i alla fall. Han har kommit lindrigt undan, har ca 50 koppor.
Fick åka och hämta Pyttan på skolan för hon hade ont i örat. Så imorgon har jag 2 sjuka barn hemma.

Igår gjorde jag klart mina 47 julkort. Har lite piff kvar, skuggor, röda kinder och lite Qk som ska dit.

Igår fick jag ett stolla ryck och började städa mina skåp i köket, sker väldigt sällan kan jag erkänna. Men nu i och med renoveringen av nedervåningen och slipdamm så kännde jag att det var lite behov. Detta har resulterat i 3 fulla kassar med kastat och en IKEA pappkasse som en kompis ska få till sin loppis försäljning. Har 2 garderober i hallen kvar att rensa i så då kommer min kompis få ännu mer loppis saker.

Kommentarer
Postat av: Malin H

Oooops! Så det kan gå...fast lika bra att de är sjuka samtidigt!
Vill se dina julkort du!!!
Brukar vara så fina ju!
Tack för komplimangen hälsar mor min :-)
Kram kram

Postat av: MiaS

När får man se julkorten då....! Trist med vattkoppor och öroninflammation. Låter som ett härligt rens, jag gillar att rensa och kasta, förutom bland mina scrapsaker då ;-)

2007-11-27 @ 20:32:29
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

TAck för söt kommentar på min blogg! *glad*
Usch, stackars sjuklingarna..hoppas de bli bättre snart.
47 kort?!! Jag är impad!! *VILL SEEEE* ;)
Lova att lägga ut dem på bloggen sen =)

Rena i skåp är aldrig kul men nödvändigt ont.
Själv frostade jag av frysen idag..heller ingen hit.
Speciellt inte när man bor i lägenhet utan balkong..vart gör man av all mat?
Mycke fick jag slänga.
Nu behöver jag nog inte göra det på ytterligare ett år =)
kram Petra

2007-11-27 @ 22:19:32
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Anna G

Are you crazy 50julisar!!! Vet inte ens om det blir några här öhtg.. =)Blir jättenyfiken på hur de ser ut ...

Visst är det skönt att rensa även om man gör det alltför sällan.

kram

2007-11-30 @ 11:45:28
URL: http://www.annag.blogg.se
Postat av: AnnaB

Oj, jisses... 47 julkort! Jag som storknade över betydligt färre förra året... och kör på enkelhet i år. :) Hoppas de sjuka barnen mår bättre!

2007-11-30 @ 21:37:22
URL: http://annab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback