Agadir dag 6

Agadir 30 oktober


Eftersom jag somnade redan vid 20.30 igår vaknade jag redan vid 06.30 precis som Fredrik hade sagt att jag skulle. Låg och lyssnade om det var något barn vaket, men de var tysta som möss i sina sängar. Vid 06.40 smög jag upp och klädde på mig och packade ihop handdukarna och smög ut för att ta solsängar till oss. Trots att klockan var 06.45 var det redan stolar upptagna, men inte "våra". Gick tillbaka för att kolla om de hade vaknat men jag hörde inget vid dörren. Gick till restaurangen för att äta frukost, tog inte vårt vanliga bort så jag var ensam. Åt bara smörgås eftersom jag trodde att min kära familj skulle komma medan jag satt där, men icke så nicke.


Gick tillbaka och knackade på dörren för jag hörde fortfarande inget inne från rummet. En mycket yrvaken Fredrik kom och öppnade, alla sov fortfarande och klockan var nästan 07.30. Jag och Fredrik låg och pratade ganska så högt, till slut vaknade Ludvig i alla fall. Felicia fick jag peta på innan hon vaknade. Jag och Felicia gick i förväg till frukosten, "vårt" bord var upptaget!!!  Fick helt enkelt ta ett annat. Felicia åt samma som igår. Jag tog en omelett och en smörgås ihop med övriga i familjen.


   

Tillbaka på rummet bestämde vi oss för att åka till Souken idag. Vi gick till stora vägen för att ta en taxi, vi måste ha valt fel taxi för vi kom inte till den Souken vi hade tänkt oss utan till en annan. Fredrik fick sin kaftan och sin scarf, så han var då nöjd. Tillbaka på hotellet var det poolen direkt med en lite tur om rummet för att byta till badkläder.

Hela dagen har gått i sol och badets tecken. Till och med jag badade! Eller jag var med på vatten gympan, så jag var i 25 min.

Kvällens middag var på ett Steakhouse. Maten var som vanligt så där. Det började med en grönsakssoppa, sen var det sparris med tomatröra, sen kom köttet och så glass till efterrätt. Det var inget uppträdande vid poolen så vi fortsatte till vårt rum. Felicia somnade direkt Ludvig låg vaken lite.


Kommentarer
Postat av: Malin

det låter härligt... hoppas att ni har det underbart! vi saknade dig i helgen vännen *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback