Scrappat för Pappersbiten

Här kommer lite blandat scrappat som jag har gjort för Pappersbiten.

Först ut är den årliga vinprovningen som herrarna har inför nyårsfesten. Ja det är i alla fall andra gången de har vinprovning, :O)
image829
Material jag har använt:
Papper: Bazzill mono Brun ~ Java
               Scribbla Scrabble: Felicity ~ Forget-me-not & Aqua, Scarlet Stripes & Stars
Alfabet: Thickers: Black Tie velvet
Dekorationer: Bazzill carstock strips ~ Avalanche
QK: RS-0294 Wine glass
        RS-0295 Wine bottle


Andra layouten är från nyårsafton. När jag fick hem dessa papper av Sanna och kände direkt att det skulle bli en nyårslayout med papperna.
image830
Material jag har använt:
Papper: Bazzill mono Grå ~ Raven
                            Bling Bling ~ Bling
               Cherry Arte:Boy Story ~ All aboute boy
                                                      ~ Boys memories
Alfabet: American Crafts Velvet ~ Blacke tie
Dekoration: Bazzill cardstocck stripes~ Red Devil
                      Heidi Swapp~ ghost clock
                      Bling bordes ~ Variety & Clementine
QK: KS-0639 Stars


Sist ut är är en layout om Felicias första disco. Hon var helt hispig hela discoveckan, men sen när den väl kom discodagen var hon lugn. Jag trodde jag skulle få ett rent helvete den dagen.  När de pratade om detta disco på elevrådet så visste hon direkt vad hon skulle ha på sig för kläder, sin nyårs stass givetvis. Tyvärr var jag inte kvar när discot var, men hon var mer än exalterad när hon kom hem! Hon hade ätit chips, pop corn, godis, druckit coca cola, fanta och saft!!!!  Sen hade hon dansar på killar och nästan blivit kär!!  Hur söt är hon inte då??
image831
Material jag har använt:
Papper: Bazzill mono Rosa ~ Petunia
               Basic Grey: Sultry ~ Dessy, Smart & Fandango
Dekoration: Bazzill cardstock strips ~ Avalanche.
                      Heidi Swapp ~ Bling
                      Heidi Swapp ~ Crowns
Övrigt: Skuggat med Pro Makers Warm grey 1 & 2.
            Around the Block: label writer (på väg till butiken), Ransom font, dymo Rosa
QK: Abigail Classic
        RS-0456 Notes.

Du finner allt material hos Sanna på
Pappersbiten.

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har gjort jättefina layouter tycker jag :) Tycker du är så bra på att få ihop layouter som är svåra, exempelvis när det är kort på mycket folk och så!
Hoppas allt är bra med dig!

Postat av: LenaS

Åh vad härliga LOer måste försöka ta tag i att göra mer dubbla, hoppa in här och kanske case några ;o)
Ha en bra dag!
kramis/LenaS

2008-04-23 @ 07:39:23
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: malin

åhhhhh första discot... man blir ju nästan lite avundsjuk *ler* tänk va kul hon hade va'? lilla sötnosen! och dina layouter är underbart snygga - som alltid vännen *kram*

2008-04-24 @ 21:40:39
URL: http://mallafors.se
Postat av: Linnea

Du är verkligen en mästare på dubbla LO's, jättefina allihopa!

2008-04-27 @ 15:33:00
URL: http://lillnea.blogspot.com
Postat av: ÅsaF

Snygga layouter Anna!! Kram

2008-04-29 @ 17:26:48
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: ronjabus/Anna

Jätte fina LO! Kul att se hur du får ihop alla foton! Tackar igen för länken till Pagemaps, jag fick massa inspiration och scrappar som bare den nu :-)

2008-05-01 @ 22:38:09
URL: http://www.asanden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback