Bloggutmaning hos ScrapAddicted

Nog har väl ni liksom jag en massa gamla papper liggande i era pappersförvaringar?
Själv har jag mängder då jag har scrappat i 4½ år.
För visst är det väl så att det är de nyinköpta/nyutkomna papperna som är roligast att scrappa/ göra kort med?

Min utmaning till er blir att göra ett kort eller scrappa en layout med gamla papper som ni har haft i era ägo länge, länge. :)

Så kom igen nu där ute i landet - rota bland era gamla papper och scrappa/gör kort som vi få se.

Maila ditt alster till: 
[email protected]
Tänk på att bilden ska vara i jpg och inte vara större än 400 x 400 pixlar.
Sista dagen för utmaningen är 10 mars.

Det är Jane och vi i DTt som röstar och vinnaren får ett scrappaket med härliga nyheter till ett värde utav 150:-!

Dessa var de första Basic rey jag köpte, de måste vara minst 2 år, om inte mer.
image800
Material jag har använt:
Papper: Bazzill Vit
               Basic grey: Lolipop Shoppe ~ Tutti Fruti
                                                                  ~ Double Dip
                                                                  ~ Fruti Punch
                                                                  ~ Raspberry
Ink: Clearsnap~ Charcoal

Även dessa papper har jag haft i mina ägor länge. De tillverkades 2005.
image801
Material jag har använt:
Papper: Bazzill mono Orange ~ Cantaloupe
                                                      ~ Peach
                                                      ~ Yam
               Scenic Route~ Random Words on White
                                        ~ Multi Squares on White
Tejp: Prima ~ Transparant tejp
QK: studio Classic

Även dessa två har gamla papper på sig. Håller på att utmana mig själv att använda gamla papper som jag har.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

VIlken kul utmaning! Den ska jag nog allt ge mig på! även om jag sålt av en del gammalt så finns det mycket kvar att ta av... Ska se vad jag hittar i gömmorna :)

Kram!

Postat av: ÅsaF

Åh så bra utmaning Anna!! Häromdan tittade jag igenom mina äldre mönstrade papper och insåg att en del faktiskt har potential...:-) Superfina layouter du har gjort för att inspirera oss!! Kramkram

2008-02-21 @ 09:40:11
URL: http://asaf.blogg.se
Postat av: malin

vilken BRA utmaning vännen - precis vad varje sann scrappare behöver... det är ju ett utmärkt sätt att rensa bland gamla papper -det finns ju faktiskt väldigt mycket fint i gömmorna när man väl börjar bläddra :) *kram* hoppas allt är bra med dig (psst - layouterna är jättefina!!!)

2008-02-21 @ 15:32:38
URL: http://mallafors.se
Postat av: Richardlouise

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2009-11-10 @ 08:54:29
URL: http://richardlouise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback