Dream Street paper

Fick hem Dream Street papper från Jane, underbara papper ska ni veta. Jag fick ihop 2 dubbellayouter och ett kort, ett kort som jag glömde scanna!

Första layouten är från Felicias bandyskola som hon har gått på under vinterhalvåret. Hon har tyckt det har varit super kul.
image803
Material jag har använt:
Papper: Bazzill mono Grå ~ Raven
                            Smoothie Breeze ~ Caribbean
               Dream Street Paper: Everyday Celebration ~ Reach for the stars
                                                                                             ~ Make a wish
                                                                                             ~ Smoething blue
Dek: Chipboard: Creativ Imagination~ Creativ Café
          Journaling spots: Heidi Grace ~ Stars and moons
Akryl: Ranger Dabbers ~ Snow cap
Penna: Zig writer ~ svart
QK: Studio Clasic
        RS-0004 Star
        RS-0765 Stars

Skiss från Becky Higgins

Nästa layout är från i somras när jag och barnen var en dag på Visingsö i regn, men vi hade det lika bra ändå.
image804
Material jag har använt:
Bazzill Criss Cross Lily White ~ Lily White
             Smoothie Breez ~ Carabe
             Dream Street Paper: Everyday Celebration ~ Something blue
                                                                                           ~ Creativ Cuts
                                                                                           ~ Celebrate Life
Dek: Chipboard: Creativ Imagination~ Creativ Café
          Knappar: Creativ Imagination~ Creativ Café
Penna: Zig writer ~ Brun
QK: Emily Classic

Du hittar papper, och dekorationer hos
Jane.

Kommentarer
Postat av: Lise-Lott G

jättefina LO´s!! gillar ditt sätt att scrappa på.
ha det bra.

kram Lise-Lott

Postat av: Tina

Dina layouter är så läckra Anna!
Visingsö är så tevligt, med eller utan regn !

2008-02-28 @ 14:54:57
URL: http://www.alltidsvart.blogg.se
Postat av: Ann-Marie

Det är så härligt att se hur du får ihop alla foton så bra och jag har verkligen en bra förebild att se efter (i dej) när jag ska göra mina LO som också brukar innehålla många foton...men ibland finns det bara ett foto eller två på mina med...*blink* Men mycket mycket oftare ser de mer ut som dina..i antal foton i alla fall...*blink*

2008-02-28 @ 20:35:44
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Petra/Paradise

Vilka härliga lo´s du gjort!!
Gillar dina upplägg! Så fint med alla småfoton! Det blir som en liten berättelse! =)
Trevlig helg!
Kramar Petra

2008-02-28 @ 23:42:02
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback