Fortsätter att scrappa

Fortsätter att scrappa med racer fart här hemma. Sedan den första har jag scrappat 9 sidor!

Denna layouten är om Ludvigs barnkalas. Det var många turer kring det. Ibland skulle han ha kalas, ibland skulle han inte ha. Velig unge säger jag bara!

image771
Material jag har använt:
Papper: Bazzill Vit
                            Orange Peel ~ Powder
                                                    ~ Splash
                                                    ~ Teal
                                                    ~ Green tea
               KiMemories: Pop Culture ~ Leapfrog
                                                             ~ Wing Ding
Ink: Clearsnap~ Charcoal
Floss: Karen Foster ~ Svart
Stickers: American Crafts Thickers ~ Vinyl svart
Penna: Zig Writer svart
QK:RS-0398 Star Doo Dads
       C-0022-D Skull

Laouten är en lift efter Allison Davis från oktober nummret.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vad roligt att du scrappar mycket igen. Blir så inspirerad av dina LO:s.

2008-01-10 @ 07:56:36
Postat av: Tina

Härligt att se att du är så produktiv!

Postat av: Malin

men han var garanterat nöjd när han väl hade kalas va+ :) ser så ut på bilderna - härlig layout vännen, du är så duktig... *kram*

2008-01-10 @ 15:06:54
URL: http://mallafors.se
Postat av: Tinafina

Wow vad mycket fint du har fått scrappat!
Hur går det i rövarkulan?!...hihi.. Jag har fortfarande SUPERFINT i mitt rum, TROTS att jag oxå har scrappat en del.
kram

2008-01-10 @ 21:54:06
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html
Postat av: Karin

Ohhh, skitfin kalasLO!!!
Gillar verkligen det där gröna mönstrade pappret!

kraaaaaam /Karin

2008-01-11 @ 14:12:34
URL: http://qurin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback