Felicias 7-årsdag!

Tänk idag fyller min lilla pytta 7 år! Hur fasen gick det till??

image839
950 g tung och 33 cm lång är hon här.

Hon var den som vaknade först, redan kl 06.20 undrade honn är vi skulle komma och sjunga. Då gick jag och Fredrik upp och sjöng för henne. Ludvig tjurade så han låg kvar i sin säng.
Hon fick många presenter, inte en enda leksak fick hon!
* en ny cykel
* nattlinne
* väckarklocka
* 3/4 långa byxor
* långa strumpor
* en massa hårband och spännen
* ett badlakan med katter
* gymnastikdräck med tights till

Av mormor och morfar fick hon:
* en jacka
* en stickad tröja

Av Anders fick hon:
* en ny skolväska

Av Karin och Markus och kusinerna fick hon:
* penna med suddgummin
* en portmonä full med guldpengar

Snart ska vi äta lunch, sen så börjar väntan på kalaset. Fredrik jobbar idag så det blir ett sent kalas, kl 15. Vi har dukat i uterummet med 2 rör serpentiner, tuta, barbie tallrikar och servetter. Hoppas nu vädret håller uppe så vi kan leka lekarna ute  som jag har tänk mig.

Kommentarer
Postat av: Lina T

sicken liten stor kicka :) roliga presenter fick hon!
kram, vi ses snart

Postat av: Ann-Marie

Så fort det går!!!!

2008-05-26 @ 08:22:00
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Maria S

Nämen, inte visste jag att du också har ett prematurbarn!! Härligt att hon också växer och blir stor!! :-)

Min Lucas vägde 725 g när han föddes och var 32,5 cm lång. Han fyller 10 i oktober!! Pigg och frisk han också!!

Kram Maria S

2008-07-06 @ 13:17:27
URL: http://miasun.blogg.se/
Postat av: Tormodalice

Hi, very nice site! Good luck!

2010-02-10 @ 11:38:22
URL: http://tormodalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback