April månadspaket för ScrapAddicted

Åh vilka ljuvliga och lättscrappade papper Jane har i april månads MP.

På Felicias skola har de något som heter livskunskap. Felicia kom hem en dag i förra vecka och undrade om inte vi kunde skriva kompilmanger till varandra. Detta brev fick jag av Felicia.




Här kommer en layout från vår helt underbara helg förra veckan. Jag, barnen och granntjejen grillade korv och mashmallows. De gjorde hamburgare med mashmallows, Mariekex och en Nobless, mumma tyckte de. Ludvig såg årets första Citronfjärill.
 

Använde mig av en hel del Crackle paint och Glossy accents.



Har även sprayat med utspädd distress för att få ett "ruffigare" papper.

Nu har vi hamnat i Italien där jag var förra året tillsammans med maken och ett annat par. Vi tog lokalbussen upp till Erice för att tillbringa dagen där. Tyvärr var vädret inte så trevligt. Solen lekte kurragömma med molen och temperaturen låg runt nollan.
 

Ludvig ska på kalas nästa vecka så ett kort till det lilla födelsedagsbarnet.


Utöver det som finns i MP har jag använt:
Papper:
Bazzill slät~ White
Alfabet: Banana Split
Dekoration: MR - Bird of a feather, Spirit Red Buttons, Qk Dubbla Dies & Qk Border
Stämplar: 7 Gypsies , Fancy Pants & Easer
Övrigt: Adirondack dynor, Crackle Paint, Distresser, Fluid Chalk & Pro Markers

Ni hittar månadspaketet här för beställning.

Kommentarer
Postat av: maria

Så mkt fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback