Crate ~ Prudence

Direkt när jag fick se papperna tänkte jag på när jag och barnen plus Filippa var uppe på Bågskyttevägen och plockade blåbär. Vi (jag) plockade nästan så mycket så de räckt till en blåbärspaj, fick skarva i med lite frysta för att det skulle räcka.

Papper: Bazzill tro Saguaro~ Lizard & Saguaro
mono Brun~ Java
mono Blue/Violet~ Blackberry
Mönstrat papper: Crate: Prudence~ Discretion, Consideration, Virtue, Vigilance & Fortitude
Alfabet: QK: Jacqueline Mini & Banana Slipt Skinnimini
Övrigt: QK: RS- 0419 Retro Tile & RS-0579 Apple


Prudence passar lika bra till höstfoton. Jag och barnen gick/cyklade på tipspromenaden som går i spåret bakom vårt hus. Just när dessa foton togs vann ingen av oss, men Ludvig vann 40 kr en gång.  För att få den rivna kanten på mitt mönsterpapper använde jag min BIA, snabbt och enkelt om man nu har en det vil säga.

Papper: Bazzill tro Saguaro~ Saguaro
Mönstrat papper: Crate: Prudence~ Virtue, Vigilance, Fortitude Discretion
Alfabet: Studio Classic & Skinnimini
Dekoration: Maya Roas sheer ribbon
Övrigt: QK: REV-0064 Leaves
BIA

Du finner de underbara Crate papperna mm hos Pappersbiten.


Kommentarer
Postat av: Morfen

Superhärliga layouter och vackra foton! Kramis!

Postat av: malin

åh vilka härliga layouter, jag tycker att du är så fantastiskt duktig på att dokumentera er vardag och allt ni gör... det är underbart att se kramar

2009-02-08 @ 10:19:28
URL: http://mallafors.se
Postat av: ÅsaF

Jättefina layouter Anna!! Vet du, nu har jag faktiskt en dubbel på gång igen...! fniss Kram på dig!

2009-02-08 @ 12:55:10
URL: http://asaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback