Sjätte foto!

Jag har blivit utmanad av inte mindre än 2 st personer Karin och Tina. Kul utmaning tjejer. :O)

Utmaningen lyder så här:
* Gå in i mappen Mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och berätta något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem och berätta för dem att de är utmanade

Och eftersom jag har blivit utmanad av 2 st väljer sjätte mappen uppe från och nere från i Mina bilder. Det är nya foton, då jag bara har dem där somen mellanförvaringen innan de åker över till min externa hårddisk.

Sjätte uppe från

Ludvig dricker upp sin frukost juice på Cypern i oktober 2008.

Sjätte nere från

vinerna som privades på den årliga vinprvningen inför nyårsfesten hemma hos oss. Fråga mig inte vilket av vinerna som dracks för det kan jag inte svara på.

Jag utmanar följande tjejer.
Karin B,
Lina,
Epona,
Malin F,
Malin H,
Åsa

Kommentarer
Postat av: Karin B

Utmaningen antagen!

Ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback