Fler layouter från helgen i Linköping

Här kommer fler layouter från scrappträffen i Linköping. Det var en ovanligt produktiv helg om jag går tillbaka till de senaste träffarna jag har varit på.

Här får F & L träffa sin idol Daniel Grillfors back i HV71, han som gjorde det avgörande målet i sjätte matchen. Höll på med layouten när HV spelade.


Här är det nyfårsafton med den årliga festen hemma hos oss. Det är ju inte bara nyårafton utan även makens födelsedag. Med denna vann jag även en tävling i helgen.


Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Snyggt Anna!! Gillar nyårslayouten extra mkt, förstår att du vann med den! :-) Kram Åsa

Postat av: Pernilla

De är så fina, Anna! Gillar hur du lyckades skapa något av de - i mina ögon - helt omöjliga färgerna blått och gult! Och du har lyckats skapa något fantastiskt!

2009-03-24 @ 20:03:49
URL: http://nillar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback