Skapat för Pappersbiten

Här kommer en ny laddning med gamla layouter och några kort som inte är visade i min blogg som jag har skapat för Pappersbiten.

Felicia tränar hockey

Papperna är Maja Design Sommartid

Ludvig har klädsim på simskolan

Papperna är Maja Design Sommartid

Mer hockey med Felicia. Hennes lag äroch spelar cup i Lidköping.

Papperna är Maja Design Sommartid

Ett kort till en av "tjejerna" som fyllde 60 år på jobbet



Papperna är Maja Design Sommartid

En av tjejerna i kökets dotter tog studenten i somras, kände inte riktigt för att göra ett traditionellt kort.





Papperna är Maja Design Sommartid

Som sommarpresent ick barnens pedagoger varsin godisburk som jag hade gjort. Denna burk är dock gjord till Ludvigs busschaufför.





Papperna är My Minds Eye Lil´Robots

Detta är min lilla pärla till bil, den är såååå fin, såååå fin så.

Papperna är My Minds Eye Lil´Robots


Kommentarer
Postat av: HelenaN

WOW Anna, du är så himla duktig att scrappa många foton på varje sida/dubbel.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback